Renovace začíná

20. května 2008 v 21:03 | Honza |  Březen 2008
Po pracovním týdnu jsme se z bráchou nedočkavě pustili do renovace auta. Práce probíhají pouze o víkendech, takže samotná demontáž veškerého vybaveni se protáhl na několik týdnů.
Začali jsme předkem automobilu a demontovali blatníky , kapotu, přední světlomety
Přední kapota je natolik prolezlá rzí, že se zachránit nepodaří a budu objednávat novou.
Pokračuje demontáž přední plastové masky se strukturou včelího plástu. Z důvodu prasklého plastu bude treba objednat novou.
Začínáme s interierem, první jde na řadu rádio.
Palubka je venku a je možno již jednoduše vyjmout jednotku klimatizace - zajímavé je že u Machu jsou použity podtlakem ovládané klapky rozvodu vzduchu.
Čelního sklo vyměnit vzhledem k velké prasklině, Přední sklo je v karoserii zalepeno. Odřízli jsme jej strunou. Ostatní skla jsou pouze v gumovém těsnění. Skla ve dveřích jsou bezrámová. Veškeré těsnění je ve špatném stavu a bude nutné je koupit nové.
Přesunuli jsme se k motorovému prostoru a přikročili k vyjmutí motorové jednotky. Pěkně postupně odpojili veškeré přívody elektřiny, táhla karburátoru. Vyjmuli startér, alternátor. Poté odpojili motor od převodovky. Motor zajistili na kladce a odpojili poslední šrouby v silentblocích. Po chvíli lomcování se motor uvolnil a šel jednoduše vytáhnout. Váha litinového agregátu je přes 200 kg.
Převodovka C4 není původní a šla ven již poměrně lehce po jednoduché demontáži táhel kulisy řazení a trubek chladícího olejového okruhu.
Nyní již zbývaly pouze nápravy. Jako první jsme demontovali zadní 9 palcovou tuhou nápravu zavěšenou na listových perech. Silentbloky bude nutné vyměnit. Pružiny asi nechám původní.
Zadní náprava je venku
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama