Prosinec 2008

16. ledna 2009 v 22:01 | Honza |  Prosinec 2008
Konečně mám trochu času a uvádím postup renovace v prosinci 2008.


V předvánočním týdnu přišly dvě velké dodávky dílů z USA, na které jsem netrpělivě čekal.

V první byly díly k opravě motoru objednané ze Summit racing - 3 obrovské krabice....


obrovské krabice - ani se mi skoro nevešli do auta :-)
nedočakvě rozbaluji, copak je uvnitř ?

Uvnitř se skrývala spousta věcí jako například sání Edelbrock Performer, karburátor Holley 600 cfm s automatickým sytičem, vahadla Com Cams Magnum , benzínová pumpa, Vdní pumpa. Dlouhé výkonové svody , svíčky, zapalovací kabely, rozdělovač a spousta dalších drobností nutných k sestavení motoru.
Jen ochutnávka - karburátor Holley 600 cfm
Hliníkové sání Edlebrock Performer


Výkonové svody Headers s 3" zakončením




Dále mi konečně dorazila sada karosářských dílů objednaných z Mustang unlimited.
Plný vlek dílů na opravu karoserie

Obsah:
Podlahy, dno kufru, zadní čelo, zadní podběhy, zadní blatníky, nová přední kapota s nasávacími otvory RAM air, zadní nárazník, nový plech pod baterii v motorovém prostoru, sada tlumičů KEYB-GAS
spousta železa ....
kapota - kolik to má na délku? Snad 2 metry :)




Těsně před vánocemi mi zavolali z firmy RADEX , že je výbrus blok motoru i hlavy hotové.


Vše pořádně upevnit....

O vánoční dovolené jsem blok motoru připravil na lakování. Očistil drátěným kartáčem, pro jistotu znovu vyčistil všechny vodní a olejové kanály. Vše co nebude lakováno zamaskoval proti vniknutí barvy a olakoval modrým odstínem dvousložkové tepelně odolné barvy (do 600 stupňů). Po zaschnutí jsem vybroušené komory válců i dosedací plochy hlav a bloku důkladně zakonzervoval pomocí silikonového oleje, tak aby nekorodoval, až do doby než bude provedeno finální sestavení motoru. Složení jsem posunul asi na únor. Zatím sonduju zda v ČR existuje firma , která by provedla vyvážení klikové hřídele motoru V8. Zatím bohužel bezúspěšně. Důvodem je specifický postup vyvažování při které se kompenzuje hmotnosti rotujícich součástí protilehlýh pístů motoru do V. A do toho se u nás nikdo nechce pustit. Bohužel všichni jsou zařízení na evropské "inlajn" čtyřválce a americká V8 jim nic neříká :-(

blok po očitění, ložiska pro vačku jsou již osazeny
kliková hřídel po výbrusu 0.01"


Nové písty s ojnicemi s již nasazenými kroužky a pouzdry vpořadí jak příjdou do bloku
Závěrečné dočištění bloku acetonem a následně čističem na brzdy
Zamaskování těsnících ploch - piplačka asi na 3 hodiny a je připraveno na barvu Ford Blue


Barva na motor- odstín sice není původní Ford modrá z roku 72, ale 2 deci dvousložkové barvy do 600 C ( za 600,- Kč) musí vypadat...
Namíchání tužidla a rozředění, ca celý blok stačí asi 3dcl barvy ve dvou vrstvách
Blok po nástřiku dvou vrstev
... a hlavy do stejné barvy


Tak to je zatím vše....

Příští měsíc začnu konečně s přípravou a vyvařováním karoserie. Po delší době tedy konečně něco zajímavého, takže sledujte další pokračování.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama